אטרקציות ומקומות בילוי מעניינים לכל המשפחה בצפון10/09/2015

מתכננים חופשה בצפון? הגיע הזמן לחופשה משפחתית מהנה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מידע על פתרון האירוח הטוב ביותר בעבור משפחות ועל אטרקציות נופש שכדאי להכיר. המרכיבים של חופשה מוצלחת הם פתרון אירוח העונה לצרכים ולציפיות של כל בני המשפחה ואטרקציות מתאימות. ההמלצה שלנו היא אטרקציות בחיק הטבע עם חוויות מיוחדות לכל גיל. מקומות הבילוי אותם נסקור כאן מתאימים לכל המשפחה ולכל גיל. אם תמיד חלמתם לראות את הילדים משחקים יחד ללא מריבות, כדאי לכם להגיע אתם לצוק מנרה, פארק הדייג בקיבוץ דפנה, מתחם קיאקים בירדן ומתחם המסעדות והקניות בצומת הגומא.

חופשה בוילה בצפון למשפחות
וילות נופש מציעות למשפחות פתרון אירוח מרווח מגוון. לא עוד צימרים קטנים או חדרי מלון צפופים ועמוסים. עם וילה בצפון תוכלו לספק לכל ילד מיטה נוחה, מרחב משלו ואטרקציות כמו שולחנות משחק, בריכה בחצר, מסכים גדולים עם עשרות ערוצים, קריוקי ועוד. וילות הנופש בצפון הן גן עדן של ממש בעבור הילדים! אנו כהורים כבר יודעים כי כאשר הילדים מרוצים גם אנחנו ההורים נהנים הרבה יותר.

אתר צוק מנרה
אוהבים ספורט אתגרי? מחפשים פעילויות לחופשה בלתי נשכחת? כדאי לכם להגיע אל אתר צוק מנרה באזור קריית שמונה. הנסיעה למתחם שווה כל רגע, צפויה לכולכם חוויה מדהימה. כאן תאתגרו את עצמכם ואת הילדים עם מתקני רכבל, סנפלינג, מתחם מגלשות, מסלולי רכיבת אופניים, אטרקציות טיפוס הרים, מתחם פיקניקים ועוד. האתר מומלץ למשפחות חובבות טבע ואתגרים, אם עדיין לא ביקרתם בצוק מנרה זה הזמן. בסוף יום של טיפוס, גלישה וכיף בפסגת ההר תחזרו אל וילת הנופש שממתינה לכם עם בריכה מרעננת, אמבט ג'קוזי חם וחדרי שינה מהודרים.

וילות נופש בצפון לחופשה

פארק הדייג בקיבוץ דפנה
מתחם דייג גדול עשיר בצמחייה עם אגם בו ניתן לדוג דגים, יש במקום גם חוות דגים בה ניתן לרכוש דגים טריים. ברחבי הפארק ישנן עמדות מנגל לשימוש המבקרים. לצד הפארק ישנם מזנון, אתר קמפינג גדול ומדשאות גדולות לבילוי עם המשפחה. האזור מציע גם טיולים נהדרים בתל דן, שמורת הבניאס, מפל סער, שמורת עמק החולה, יער אודם, קלעת נמרוד ועוד. חובבי מוזיאונים ייהנו במוזיאון אוסישקין, מוזיאון תל חי ומוזיאון הצילום. אל תשכחו לקחת כמה דגים לצלייה בפינת הברביקיו של הוילה.

קיאקים בכפר בלום
זהו ללא כל ספק אחד ממקומות הבילוי הטובים ביותר בעבור משפחות בצפון. כאן תמצאו רשימה ארוכה של אטרקציות לכל גיל. ההמלצה שלנו, תגיעו עם הילדים מוקדם בבוקר, אחרת לא תצליחו להספיק ליהנות מכל האטרקציות בפארק. שייט קיאקים הוא רק הדובדבן שבקצפת, המתחם מציע הרבה יותר. יחד עם שייט קיאקים בכמה מסלולים וכמה דרגות קושי תוכלו ליהנות גם ממסלולי טיול, פארק חבלים, אומגה למים, קיר טיפוס, חץ וקשת, משחקייה, טיולי אופניים וטרקטורונים, מתחם פיינבול ועוד.

מסעדות וקניות בצומת הגומא
כל בילוי משפחתי עם הילדים בצפון מסתיים בתחושת רעב משותפת לכל בני המשפחה, זה הזמן לוותר על מסעדות יקרות ולהגיע אל מתחם המזון בצומת הגומא. שם תמצאו מסעדות המבורגר נהדרות לכל המשפחה, מסעדות עם טעמי המזר הרחוק עם מנות ילדים, מסעדות איטלקיות וגם מסעדות בשרים.